flower on the shorties



Hej alla glada!
Idag har jag tränat hårt pass på morgonen med Linda, Louise, Hagar och Beri. Sen var det skola, hantverken idag var kul, precis börjat och klippt gradering. :) Efter sskolan blev det en snabb shoppingtur med Clara, jag som skulle ha hängslen och tights kommer hem med ett par shorts?! Hehe men men, dom va så söta och jag älskar den här typen att ha till stranden, shoppingen eller grillkvällen. Och till det har jag gärna någon enkel topp, converse, snygga smycken(många ringar såklart) och brillorna, nu när det är vår så kan man ju lätt också använda det, bara ett par leggings under. Åh längtar till sommarvärmen!
Ikväll blir det ett av mina favvo program att se på Desperate Housewives! Ett måste såklart. :)
Höres. Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0