fruktsallad under en klarblå himmel.



Halloooo!
Vet att jag inte bloggat under helgen, har haft fullt upp och jag ville bara umgås med mami och siss nu när de äntligen var här. :)
I fredags vart det STOR-shopping, fick lite mer presenter av mamsen (visar det sen)! Och i lördags var vi i Växjö hela dagen, min kusin skulle vara med på en konståkningsföreställning(han och resten av killarna som var med är egentligen hockeyspelare, men de var så duktiga iaf)! Efter det åt vi mat på Lanterna, supergott kan jag lova! :)
Igår var det bara att ta det lugnt, umgås det sista innan de åkte hem... Men nu är det inte långt kvar tills vi ses igen. Tur de!
Idag är det solning på hög nivå, klarblå himmel, fruktsallad, skön musik och värmen, då kan det ju verkligen inte bli bättre!
Hörs sen, för nu vill jag ta vara på all tid i solen. :D
Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0