Maxi dress in the sunny weather!

 

Hej alla solstrålar!
Hur mår ni? Jag mår toppen nu när det är såhär fint väder! Har gått runt i min nya klänning från h&m, skinnjackan är också från h&m och halsduken är från monki och självklart har jag haft ett par brillor på eftersom man blir ju bländad annars! Wohoo älskar att sommaren bara är runt hörnet. Och en sak till är att snart kommer min mami och syster hit och ska stanna över helgen, vi ska ju fira mig och på lördag blir det växjö och en ishall. Längtar som tusan efter dom, min goa lilla familj!<3
Tänkte visa lite snart vad jag fick i present, en av dom var en superkul grej av min älskade vänner!haha
Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0