Lite presenter som jag fick av några finingar.





Hej hej. :)
På första bilden så fick jag hjärtat av mami och siss. Och av dem fick jag också en stor bukett med rosa olika blommor. Börja nästan gråta när jag såg att den va från dem, den kom med budet när jag kom hem, blev helt chockad när han frågade efter Lisa Eriksson. De är så otroligt saknade, men snart är de här!<3
På den andra bilden är det olika kort som jag fick med pengar i från farmor & farfar, mina kusiner(Ida & Lina), Mormor & Bosse. Sen i skolan fick jag ett "presentkort" där jag fick välja på fika, bio, bad, bowling eller blinddate av mina goa vänner Erika, Eve, Cassie och Hanna. De tyckte att jag absolut skulle ta blinddaten haha!
Sen det blåa linnet, armbandet och hårbandet fick jag av min faster, farbror och mina två kusiner(de jag bor hos). På morgonen när jag och Erika skulle gå till köket och äta frulle så ser jag att Malena hängt upp ballonger ställt fram paket och ett grattiskort, hon är en sån otroligt fin människa!
Nej nu måste jag ta och få lite ordning på rummet innan the family kommer, vill ju inte att de ska få en chock. ;-)
Hörs imorn! Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0