tackar för att nässpray finns!



Hej hopp!
Lite gladare tjej här!!! Jag börjar bli PIGGARE och jag kan då tacka min söta faster som åkte och köpte nässpray till mig när min näsa var så täppt eller rättare sagt deppt, eftersom man kunde knappt höra vad jag sa! HAHA!
Men nu är jag på bättringsvägen och är peppad på at bli helt frisk så jag kan gå till skolan nästa vecka! :D
Och en ännu roligare sak är att min älskade storasyster kommer ner till götet på besök imorn! Hon är verkligen efterlängtad!!!<3 Och om allt går bra så blir det att åka till Oslo på skid vm för att heja fram min kusin och resten av skidlandslaget i skogarna!! KUL!!
Nu ska jag se en film och sen sova för att vila ut mig och bli frisk.
Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0