one week in paradise!


Såhär såg det ut på balkongen, så fin utsikt och med blommor i taket...


Hos den berömde "omelett-mannen". :-)


Jag, i bakgrunden en bit av Lefkos(om jag stavar rätt) där var vi och badade en dag.


Har köpt lite glass och gottesaker i värmen på Lefkos-stranden! :-)


Poolen vid hotellet, havet i bakgrunden...


Hela gänget och den söta farbrorn som servera oss plommon från hans trädgård. haha


Trötta jag och min söta faster. :-)


"min moppe", vi åkte runt till olika stränder varje dag på mopparna. Så härligt!


Hela gänget på bbq-buffén!


Man kan ju bara inte leva utan glass i värmen! :D


I min nya bikini från jc, 99:- per del. Perfekt!


Åkte förbi en massa såna här små söta kyrkor...


Lite bröd till förrätt på Four Seasons, kan verkligen rekomendera det stället. Supergott!


Mina fem olika outfits under kvällarna. Den sista klänningen köpte jag på Karpathos, super skön och jätte gullig.

Hej sunshines!
Ett lite sent inlägg men har åskat här så har inte kunnat haft internet på...
Här har ni fått lite bilder iaf från resan, har haft en toppenvecka i Grekland och ville verkligen inte hem!
Nej nu ska jag dra, ha de toppen. :-)
Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0