bal och student- en stolt lillasyster<3


Börjar med en bild på snygga Dnnay som kom på falukalaset, skoj!







Så fin alla var! Slutar bal-bilderna med en på mig och min vackra syster, så stolt!





Hej sunshines!
Var bara tvungen att läga upp några fina bilder av alla vackra som togs. Var så stolt! Jag bara längtar tills det är min tur om två år att få klä upp sig och ha massa skoj!
Efter balen(som jag skrev förut) så drog jag och mina "gamla" vänner vidare till Falun för att vara med på Falukalaset, var så mysigt att få vara med alla "old friens" igen!
Efter detta har jag hunnit shoppa två(!) gånger, vart hos tandläkaren och fick veta att jag inte behöver minn jä*la nattskena igen, men dock behöver jag ståltråden bakom tänderna till jag är 25-30 år.... Sen har jag myst med min bästavän med film och massa prat och idag har jag vart med Simon, älskar att få vara med mina vänner och familjen, har hunnit myst massa med dom! NI ÄR DET BÄSTA I MITT LIV!<3

Nej nu ska jag hämta lite te och mysa vidare med mami...
Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0