Play date!



Hej bloggen, det var ett tag sen!

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men har haft saker o göra... Men nu ska jag försöka att bli bättre på att uppdatera lite mer! :-)
Sitter här hemma i dalarna nyduschad och ska snart dra mig till Felicia för en filmdag, mysigt! Så det blir myskläder för denna dagen, tisha från wear it, mysjeans från jc och sen min pipp-tröja från balders hage i gbg(of course!) sen till det en regnjacka och gummistövlar för det regnar ute...
Tänkte lägga upp senare idag eller imorn en massa bilder från lite saker som jag gjort nu under tiden utan uppdatering plus bilder från min storasysters bal och student. :-)

Men nu ska jag bege mig till bästavännen, höres.
Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0