snart hemresa efter en kul praktikvecka!




Frisyr som jag gjorde på söta Frida idag. :-)



Hej hej goingar!!
Var ett tag sen, ber om ursäkt för det... Men det har varit fullt upp nu på sista tiden! Har nämligen haft praktik, superskojj! De är otroligt gulliga där jag praktiserar. Har fått fönat kunder, permanentat en kund, lärt mig om hur man sätter i hårförlängning mm, har fått lärt mig killfrisyr, klippt, lite annat har jag också hunnit med och juste jag har fått gjort håruppsättningar också, den jag visade på bild gjorde jag idag.

Nu sitter jag här vid datan igen i alla fall efter att kollat det sista med min packning, vet dock inte hur jag ska få plats...(som vanligt) Idag kom farmor och farfar hit också så imorn blir det att klippa henne. Sen blir det att åka hem till dalarna igen! Ska bli så underbart att träffa familjen igen, på fredag blir det studentbal för min syster så då ska jag ta många bilder!
Nej, nu ska jag sova så jag pallar med morgondagen. Natti, kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0