Några underbara veckor i det härliga sommar-vädret...


Här är jag och alla små söta barn, förutom Ludvig. :-)













Hello sunshines!
Tänkte visa med bilder lite saker jag gjort under mina dagar jag inte uppdaterat. :-)
Har agerat "lekledare" åt mina kusinbarn, så söta! Sen har jag klippt lite vänner, umgåtts med mina vänner(bild från falukalaset). Har dessutom hunnit tagit lite "sköna" bilder med min syster kamera, G11. Sen har jag ju kommit ner till götet igen, här har vi hunnit med marstrand, ett måste för er som kommer till Göteborg, otroligt vackert och mysigt! Blev en tur på "Lotta på Liseberg" också med faster, mami och siss. Hann ju vinna stjärnvinst på kexis också. :-D
Igår blev det Liseberg igen med Erika efter en liten tur på stan och sol och käk vid den berömda Lejontrappan, mysigt! Hon lyckades dra med mig på att åka Balder också(hjälp!!) jag som är en sån chicken på sånt där...haha! Hann ju inte skriva vad jag hade på mig igår, men hade jeans-hängselshorts från h&m som är gör sköna och en sån där rosa mini topp från gina tricot och ett vitt transparent linne från monki och ring från stb till det blev det vita låga converse. :-)
Jag åker ju till Grekland imorn också(om det inte blir inställt, är ju sån där strejk. Lite arg här!) så då blir det inget inlägg på en vecka men visar massa bilder när jag kommer till baka. :D

Ha det så bra nu i det härliga vädret!
Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0