I'm coming home, tell the world that i'm coming home


Allt är inte ens packat än, hur ska jag få plats???


Kör ett litet hårtips oxå. En liten snurrad knut på "kronan" på huvudet(något jag gjorde när jag fick lite tid över på en lektion förut.) Först gör man en hög och stram knut på huvudet, snurra gärna lite hår runt tofsen sedan för att den inte ska synas igenom för att det ska blir snyggare. Sen delar man tofsen i två delar, dela varje del i två som man snurrar ihop med varandra, snurra sedan de två större delarna med varandra och på så sätt få en lite tjockare knut. Sen kan man dra och fixa till med lite hårnålar om man vill och spraya upp alla småhår så har man sedan en snygg knut. :D
Man kan ha den till nästan vad som helst. När man har en fin klänning eller något liknande som har någon detalj som man vill synas bättre eller om det är öppen rygg eller liknande gillar jag att ha den till! Men också till vardags, typ skjorta, jeans eller leggings och stövlar, kanske en skinnjacka på det? :) (ps. alla som inte vet hur man kommenterar så gör man så att man markerar under texten jag skrivit och klickar sedan på kommentar, utifall ni har frågor eller något annat. Vissa har sagt åt mig att de inte vet hur man ska kommentera så tänkte ta upp det nu. Bättre sent än aldrig. :) )

Hejhej!!
Packar för fullt och är väldigt trött, redan?! Det ska bli skönt att få komma hem till mamsen och siss och bara mysa, ta det lugnt och såklart fira mami! Mormor kommer också, ska bli kul eftersom det va ett tag sen...
Vad ska ni göra för något i helgen då? :D
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Noahvanessa

Great site keep up the good work

2011-04-26 @ 08:20:58
URL: http://noahvanessa.blognd.com
Postat av: lovisa

bra låt du har som rubrik:)

2011-04-26 @ 08:39:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tack! vad rörd jag blir<3

2011-04-26 @ 19:25:53
URL: http://lillstadstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0