Army style.


Jacka-sisters point, linne-bik bok, jeans-jc, ringar-guldfynd by kenza

Hej bloggen!
Kör på en lite armyinspirerad stil idag eftersom jag fick hem min efterlängtade jacka igår på posten som min snälla syster skicka ner från dalarna. :-)
Sen fick söta Erika göra två utbakade flätor som går bakåt och sen till enn tofs i nacken, juste det påmindee mig om att jag tänkte visa två frisyrer jag gjort på hantverken med flätor som kommer upp imorn. :-) 
Sista hantverkslektionen för den här terminen, lite sorglig stämning...haha, nädå vi har ju praktik nästa vecka så det ska bli så otroligt roligt!
Nej nu ska jag äta lite, sen blir det att försöka plugga klart SISTA läxan för terminen! Woho!
Ha det så bra, kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0