Primeboots med hjärta=kärlek för fötter och själ


Hej, tänkte visa ett par primeboots som jag gått och kärat ner mig i... Det är de som är i hörnet, med ett gulligt hjärta på och så är det en dragkedja där bak. Gulligt men ändå lite "rockigt". Man kan ju ha vad som helst till också, visat lite sommar exempel på bilden som att ha spets eller broderat till ett par slitna jeans eller gör som Lily och använd en slapp tisha och varför inte en hatt till de? Och till dem som har lite längre hår tycker jag kör på lite beack-look(locka lite innan och sen kan man tupera lite och gärna saltsprej och sen är det klart) jag tycker det är så snyggt! Och till vintern kan man ha jeans och någon snygg topp eller tights och tunika, alltså vad som helst! Jag vill ha ett par svarta, bara måste skaffa mig ett par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0