the lazy song...


Tröjan är köpt på Balders Hage här i Göteborg.
 (SUPERGOSIG!!!)

Hej goingar!
Har bara chillat den här helgen, har faktiskt inte orkat tagit mig till datorn och bloggat... Men kan ju berätta lite om min ganska livlösa helg, nädå haha. I fredags på kvällen kom min kusin och alla hans kompisar typ 15 stycken tror jag och grillade och hade trevligt(jag fick faktiskt va med haha). Sen på lördagen va alla här också till på eftermiddagen, sen har jag bara tagit de lugnt fått lite läxor gjorda, tagit promenader med hunden och bara sett på film och lyssnat på musik. Inte så mycke som hänt, men ändå en skön helg och bra avslut blev det med Putte och Malena hos mormor Siv! :-)
Men imorn är det en ny vecka och då blir det back to school, sen får vi se vad som händer och vad helgen har att erbjuda!
Hoppas att ni alla haft en toppenhelg och valborg!
Vi höres, kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0