Herrklippning, check!

Hello guys!!
Vill be om ursäkt för dålig uppdatering, men det är så att min blogg har laggat... Här får ni iaf en bild på mig och "min man"! Haha. I skolan har vi klippt på herrdocka nu i några veckor från "page" till kort hår. På bilden ser det lite konstigt ut i nacken men det är bara för att dockorna har så tunt hår... Nu efter sista klippningen fick vi använda produkter och sådant för att styla. Längtar efter att klippa mer herrklippningar, gör kul ju!:D
Annars rullar väl livet på, jag och clarisen har kört hårdträning den här veckan. Helt slut! Men imorn blir de upp fem igen för lite yoga, så taggad!:)
Nej nu ska jag plugga lite innan Grey's Anatomy, kramiz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0