Halsont mycket?



Hello goodies!
Här slutade man tidigt ooch åkte till vårdcentralen för att kolla upp halsen, har varit sjuk i exakt 2 veckor nu. Inte okej... Har något virus i halsen så man fick fint åka hem och som doktorer alltid verkar säga: ta det lugnt och gör inga överansträngningar. Som om de vore deras vanliga replik?
Jaja nu har min aggression lagt sig eftersom jag köpte med lite gott godis hem och lyssnar på skön musik. Plus socialpsykologi, men det är rätt kul ändå och lite spännande!:D
Annars då? Jo man är väl allmänt trött som alla verkar vara av den här årstiden... Men visst är det mysigt med löven som ändrar färg, knästrumpor, stickade tröjor, boots & stövlar men det bästa av allt måste ju nästan ändå vara brasan i den öppna spisen och varm choklad?!
Nej nu ska jag återgå till mina höst-drömmar.. Haha.
Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0