New jacket

Världens bästa mami har jag!!!! Så söt hon är som köpte denna underbara jacka från vero moda för 899:-
Jag föll för den så fort jag fick den på mig! Hihi
Den kommer jag att bära till nästan alla mina sommriga klänningar för den är så söt med volangen nertill men även till lite rockigare stil för den blir genast tiffare om man har ett par boots eller jeffrey cambell lita(som snarast ska köpas in till min skokollektion!!!!) nu när det är lite kyligare eftersom det ändå är en mocka jacka och det är så bra när man kan dra upp så pass långt utan att det ser konstigt ut(tyvärr så ger bilden inte rättvisa för hur färgen egentligen ser ut för den är lite mörkare än på bilden och inte så "skiftande").
Hoppas att ni som köper den blir lika kär i den som jag är!
Kramiz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0